اینتر 4 – تاتنهام 1: از رویا تا کابوس

اینتر از لیگ اروپا حذف شد و تاتنهام با وجود شکست سنگین در خانه اینتر توانست به دور بعد راه پیدا کند.

تاتنهام بازی رفت را سه بر صفر برده بود اما اینتر توانست این اختلاف سنگین را جبران کند. بازی به وقت اضافه کشیده شد و در نهایت تاتنهام با گل زده بیشتر در خانه حریف پیروز شد.

گرث بیل در این بازی محروم بود و آرون لنون هم نیمکت‌نشین بود. مردان آندره ویلاش-بواش در همان دقیقه 20 از حریف عقب افتادند. رودریگو پالاسیو توپ را روی دروازه ارسال کرد و آنتونیو کاسانو آن را با سر به گل تبدیل کرد.

اینتر حملاتی مداوم انجام داد و پالاسیو هم یک بار توپ را با ضربه چیپ زد که به تیر دروازه برخورد کرد.

امانوئل آدبایور سپس چند موقعیت را برای تاتنهام از دست داد تا این که اینتر گل دوم را هم زد. موسی دمبله توپ را به اشتباه به استبان کامبیاسو سپرد و او هم زمان کافی را در اختیار داشت تا توپ را به پالاسیو بسپارد. او هم آن را در دقیقه 52 وارد دروازه براد فریدل کرد.

دمبله با وجود این اشتباه عملکرد خوبی داشت و پس از آمدن لوییس هولتبی به مرکز خط میانی رفت تا تاتنهام بهتر دفاع کند.

اما اینتر گل سوم را هم زد. ضربه ایستگاهی کاسانو مسیری به سمت بیرون داشت اما ویلیام گالاس در حرکتی اشتباه پایش را تکان داد و توپ به او برخورد کرد و به درون دروازه رفت.

بازی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به تساوی انجامید و به وقت اضافه رفت. در رقابت‌های زیر نظر یوفا، قانون گل زده در خانه حریف در وقت‌های اضافی هم اجرا می‌شود. به این ترتیب بود که گل دقیقه 96 امانوئل آدبایور سرنوشت‌ساز شد. سمیر هاندانوویچ شوت دمبله را ناقص دفع کرد وآدبایور آن را از فاصله‌ای نزدیک به گل تبدیل کرد.

اینتر تسلیم نمی‌شد. کاسانو توپ را در دقیقه 110 برای ریکی آلوارس فرستاد و او هم با سر آن را گل کرد، اما اینتر با وجود تلاش فراوان نتوانست به گل پنجم برسد و تیم لندنی بود که صعود کرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ا 10:39 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.